NAK REPAIR KORSET? TAPI TAK TAHU MACAMANA





BERITA BAIK BUAT SAHABAT2 YANG NAK REPAIR KORSET PREMIUM BEAUTIFUL
Ada yang tertanya2 kemana arah tuju dan bagaimana nak dihantar utk repair bagi set yang bermasalah seperti tercabut cangkuk.
walaupun bukan ahli hai-o anda boleh juga hantar sendiri korset kepada ibu pejabat Hai-o ataupun kepada stokis berdekatan anda...kat sini saya nak kongsi macamana nak anta untu baiki yer sahabat2.moga info yang saya bagi ni serba sedikit dapat membantu.

Alamatkan ke alamat ni yer sahabat2
Ms tan su yong

Hai-o marketing sdn bhd

Wawasan hai-o

Batu 3 ¼ jlan kapar

41400 klang selangor

03-33488588


Caranya sertakan wang pos 10.50 dengan buat sedikit catatan

Nama,alamat email,no tel dan ringkasan kerosakan...

Tak boleh hantar lbh 5 keping/helai

TEL DULU TAU SEBELUM HANTAR.

Ulasan

  1. saya tinggal di putrajaya tp tak tahu nak hantar kat mana utk repair.

    BalasPadam
  2. along dah hantar lum set utk betulkan..bagi email..nanti saya bgtau

    BalasPadam
  3. saya nak tanya...waktu saya beli seluar tu memang sedap pakai..tapi lama2 ia bergulung dan menekan ketat pinggang saya..jadik xboleh pakai dan xselesa..sekarang sya nak tukar saiz sbb penjual tu buat dekk jew saya pon dah sakit hati...sya beli hampir dah 3 tahun tapi xpernah dapat pakai full sbb mengandung dan sakit pada getah..ada cara kew...please..beli mahal tapi mcm xberbaloi pula..

    email...

    ila_fazlah82@yahoo.com

    BalasPadam
  4. Hai..salam ..saya pun nak repair corset ..kat mana area bangi kajang, thanks

    BalasPadam
    Balasan
    1. amy bagi email yer..nanti saya hantar cara mcmana ok...

      Padam
  5. salam

    saya tinggal di kuantan. nak tahu di mana saya boleh hantar PB saya. masalah seperti tercabut cangkuk dan nak tambah semula infra red. tq

    BalasPadam
  6. girdle yang akak pakai pun mmg mcm tu ila....bergulung kat pinggang..nape ila tak tukar dari awal dulu...sbb dah pakai, tu yang tak boleh tukar kot..pastu ila..kak ju dah try email tapi failed...

    BalasPadam
  7. mirror....bgi email..nanti akak msdg mcmana nak hantar repair..

    BalasPadam
  8. salam... saya duduk kat kl area sentul..sy punya girdle tu ade terkoyak skit. & kalau blh nak repair.blh ker..dulu masa beli sales person tu ckp blh jahit infra red balik..betul ke... now bila sy nak minta tlg dia anta baiki..banyak plak reason dia...minta share info.. @ nurul_aiyn@yahoo.co.nz..tq :p

    BalasPadam
  9. salam kak,saya duduk selayang dekat mana saya nak hantar utk repair PB dan saya nak beli natural wash sekali..saya dah col stokis di selayang dan batu caves..langsung xberangkat,col dealer saya pulak dah sah2 tukar nombor telepon..Ya Allah sedih betul la..tolong bantu saya kak..terima kasih
    email saya : autumn.monologue88@gmail.com

    BalasPadam
  10. salam...saya nak repair PB sy...mcm mane ye?saya tinggal kat setia alam

    BalasPadam
  11. salam.saya nak repair PB.macam mana cara die?
    sila emailkan saya.terima kasih
    eafatihah at gmail dot com

    BalasPadam
  12. nor2292004@yahoo.com. area bandar baru bangi. mcm mane yer nk baiki cangkuk n tambah infra red. tq noriah abdullah

    BalasPadam
  13. saya pn tggl area putrajaya..caner ya nk repair korset? email sy ayu_zhareef@yahoo.com.my

    BalasPadam
  14. Salam Ju,
    Akak stay kat bangi. Macamana kalau akak nak hantar repair. Dah lama tak pakai sebab dah tercabut cangkuk.. Ju email kat akak prosedur camana nak send for repair, boleh tak?

    my email: manja573@yahoo.com

    Thanks.

    BalasPadam
  15. Assalam sahabat2..maaf yer saya lambat jawab..saya dah pun kongsikan caranya pada kawan2

    BalasPadam
  16. salam. sy tinggal di karak, pahang. mohon emelkan prosedur utk repair pb. tq

    hunny7299@gmail.com

    BalasPadam
  17. azlinda.rameli@yahoo.com9 Disember 2012 pada 3:57 PG

    Salam.. Email saya prosedur utk hantar repair. Terima kasih. .

    BalasPadam
  18. Assalam...emel sy jugak ek...nisa2204@yahoo.com.my...
    Sangat2 perlukan petolongan coz pb sy da rosak...huhu..tolg ek..

    BalasPadam
  19. salam..saya stay area kuala kangsar perak n nak repair PB.mohon emailkan prosedur utk repair ye...terima kasih (nk repair segera n nk pakai segera sebab baru lepas bersalin..huhu) pu3ila82@gmail.com

    BalasPadam
  20. salam sahabat2...kat topik ni saya dah pun sertakan cara2 nak hantar korset utk di baiki..harap dapat membantu

    BalasPadam
  21. saya nk repair saya punyer ada terkoyak n nampak besi....camner ye..marzualg@yahoo.com.my

    BalasPadam
  22. salam ju...
    sy punya dwai bra patah..boleh repair ke..
    tq..

    BalasPadam
  23. saya nak baiki pb dan tinggal di putrajaya. masih boleh hantar k?

    BalasPadam
  24. buat sahabat2 yang bertanya, saya serakan alamat utk hantar pb anda. apapun call dulu sblm hantar korset

    BalasPadam
  25. Terima kasih utk maklumat repair korset. Penggunaan yg berterusan mmg betul boleh mengempiskan perut.. alhamdulillah!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

TESTIMONI SABUN MARINE ESSENCE AKA SABUN KETIAK