TESTIMONI SAYA SENDIRI

Assalamualaikum teman2....saya telah menggunakan premium beautiful selama 4 tahun. Sebenarnya saya lebih dahulu pakai Premium Beautiful sebelum saya menceburi perniagaan ini. Saya tertarik untuk menceburinya kerana kebaikan yang saya dapat setelah memakai Premium Beautiful. Saya mempunyai berat badan yang tidak seimbang dengan ketinggian. Saya bukan berbadan besar tapi kurus...mesti teman2 pelik kan. Orang pakai korset nak kurus, tapi kenapa saya pakai plak. Inilah kelebihan korset PB ni. Setelah saya memakai korset PB ni, selera makan saya bertambah dan sekarang saya mempunnyai berat badan yang seimbang. Premium Beautiful bertindak seimbangkan badan kita. Korset Premium beautiful juga bertindak kepada pemanas kepada badan saya jika sejuk aircond. Kaki saya selalu kejang bila bangun pagi. Saya cuba gunakannya semasa saya tidur. Kesannya kaki saya tak kejang lagi. Pengalaman saya semasa berniaga korset Premium beautiful ni, pernah ada yang nak cuba pakai dulu dan nak pulangkan balik. Tapi lepas seminggu, bukan korset yang dipulangkan, tapi duit yang dapat sebab buasirnya kurang sakitnya. Sebab tu saya tak ragu-ragu nak bagi masa nak mencuba. Siapa yang cuba, pasti akan rasa kehebatan produk Premium Beautiful ni. Saya juga pernah meminjamkan korset saya sendiri kepada kawan kerana anaknya demam panas. Tapi kebetulan anaknya dah sembuh demam dan dia pula diserang gastrik pada tengah malam. Nak ke klinik pukul 2 ke 3 pagi adalah mustahil. Kemudian kawan saya teringat bengkung yang saya pinjamkan tu. Jadi dia pun cuba la...menakjubkan, gastriknya hilang tak lama selepas pakai. Manakala produk ini juga dipanggil 'produk abang sayang'. Ada pembeli yang berkongsi pengalamannya bersama suami kepada saya setelah memakai produk Premium Beautiful. Beliau berpuashati dengan produk Premium Beautiful ini. Premium Baeutiful ni serba guna. Ada juga yang bertanya kalau sakit kepala nak balut kat kepala ker. Jawapannya tak sebab dengan kita pakai di badan saja sudah cukup untuk mengubat sakit kepala kita. Ini adalah kerana jika aliran darah kita dah betul, sakit kepala pun hilang. Banyak lagi pengalaman pembeli yang tidak dapat saya kongsikan di sini. Saya juga mengalu-alukan anda berkongsi dengan saya tentang pengalaman anda yang dapat dimanfaatkan bersama.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

TESTIMONI SABUN MARINE ESSENCE AKA SABUN KETIAK

NAK REPAIR KORSET? TAPI TAK TAHU MACAMANA