TESTIMONI PENGGUNA PREMIUM BEAUTIFUL - FIBROID MENGECUT

Testimoni ini saya ambik dari ruangan forum di internet, utk dikongsi bersama pelawat blog ini. 1. mengenai fibroid


" Ia memang benar Kak Ann punya fibroid sebesar 11x8cm, dulunya dah boleh rasa dengan jari. Kini sudah hilang. Doktor dah sahkan tak perlu pembedahan sekarang. Memang hebat betul baju ajaib ni. Kak akan terus pakai sebab ia seperti dah berjasa dengan kak." Kak Ann.
Puan Normah Md. Din 30an 3orang anak

2. Semasa diperkenalkan dengan Premium Beautiful oleh seorang rakan, saya sedikitpun tidak berminat untuk memiliknya kerana memang tiada masalah berat badan dan sudah mengetahui harganya yang tinggi. Tetapi setelah mendengar dengan terperinci tentang kebaikan Premium Beautiful ini timbul minat untuk mencubanya apatah lagi ia lebih menjurus kepada kesihatan dan yang paling penting ia dapat mencegah dari barah kanser payudara dan ovary. Pada saya kesihatan itu tidak ternilai harganya dengan wang Ringgit.
Setelah 2 minggu memakainya, banyak perkembangan positif yang terjadi pada diri saya. Kulit semakin halus, kematu di jari hilang, badan pula terasa lebih ringan, cergas, bertenaga dan ceria. Suami yang tidak pernah memuji, sudah mula mengatakan potongan badan saya semakin cantik, lebih-lebih lagi memakai kebaya. Yang menariknya hubungan suami isteri menjadi semakin intim dan erat. Lebih membanggakan lagi, ramai yg mengatakan potongan badan saya seperti 'anak dara' walaupun hakikatnya saya sudah ada seorang 'anak dara sunti'.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

NAK REPAIR KORSET? TAPI TAK TAHU MACAMANA

TESTIMONI SABUN MARINE ESSENCE AKA SABUN KETIAK