TESTIMONI SABUN MARINE ESSENCE AKA SABUN KETIAK

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Harap sahabat2 sihat hendaknya...saya nak share tentang sabun ketiak ni....ujung bln 5 yang lepas anak saya kena chickenpox....hari kedua anak saya sakit, saya share gambar anak kat fb. pastu ada kawan msg saya dan syorkan guna sabun ni..katanya guna sabun ni nnti cepat kering. saya pun setuju la dan beli sekotak sabun ketiak ni.mmg betul bagai dikata, bengkak2 air chickenpox kat badan anak saya cepat bertukar warna gelap dan menandakan kecut la.....saya teruskan guna sabun tu sehinggalah anak saya baik dari demam. ler ni bukan sahaja anakyang guna...mama n papa pun guna jugak...sabun ni serbaguna. boleh guna utk badan dan muka...muka rasa lembut je lepas guna...dekat kepala jer lum guna lagi..tapi ada jugak baca testimoni yang gunakan utk kepala...kulit kepala bersih dan rambut senang diurus dan nampak sihat....

Rumusan khas Anti-Oksidan dan minyak asli
-Garam buluh
-Pheno-SFE (Ekstrak Teh Pu-erh)
-Ekstrak Liquorice
-Minyak Tea Tree
-Vitamin E
-Aloe Vera



HUBUNGI SAYA UNTUK PERTANYAAN DAPATKAN HARGA PROMOSI 011-12299021.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

NAK REPAIR KORSET? TAPI TAK TAHU MACAMANA